21 feb ‘Work in Progress’
… Wat gebeurt er nu eigenlijk achter de schermen, bij een grafisch vormgever?
Een tipje van de sluier vanuit mijn ‘point of view’…
Aan de hand van verdiepingsvragen die ik ontwikkeld heb en mijn klanten graag stel wordt een moodbord gemaakt die als fundament en blauwdruk dient voor het hele bedrijf – Jouw ‘visual identity’. Voor zowel offline als online communicatie.
Deze rode draad komt zelfs terug in hoe ik werk in mijn fotografie, waarin we samen werken aan jouw ‘personal branding’ die je nodig hebt voor jou zichtbaarheid!
Een prachtig proces waardoor je echt de ‘essentie kan raken’ en waarin naar boven gaat komen waar jij en je bedrijf voor staan.
Fase 1 _ de verdieping, moodbord & schetsfase
Fase 2 _ van schets naar digitaal
Fase 3 _ het voorstel voor de definitieve keuze
Het ontwikkelen van een logo en huisstijl voor Bureau Brassé – Geld en Levensgeluk. Een combinatie van geld, prachtig werk & betekenis met essentie naar ‘Levensgeluk’.
De keuze is gemaakt en de verfijning is begonnen…
de volgende stap – ‘de puntjes op de i’
wordt vervolgd…