La Sirel - Creatieve Fotografie & Design | MINDSHIFT – Krachtig zichtbaar met jouw portretfoto’s
Ik help ondernemers zich te onderscheiden met authentieke foto’s.
la sirel, sirella, portret, fotografie, fotograaf, profielfoto, fotoshoot, limburg, zuid limburg, landgraaf, heerlen, parkstad, maastricht, zakelijke portretten, bedrijfsfotografie, sfeerimpressie, business, personal, magic power fotoshoot, creatieve fotografie, conceptuele fotografie, toegepaste fotografie, beeldcommunicatie, grafisch ontwerp, design, logo, huisstijl, workshops, smartphonefotografie, workshop smartphone fotografie, beter leren fotograferen met je smartphone, cursus smartphone fotografie, workshop filmen met je smartphone, workshop smartphone video
18492
page-template-default,page,page-id-18492,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-14.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
MINDSHIFT – Krachtig zichtbaar met jouw portretfoto’s
Laat zien wie je bent!
verborgen...
Laat zien wie je bent!
te dichtbij...
Laat zien wie je bent!
te ver weg...
OOG CONTACT
blik in de verte...
OOG CONTACT
neerkijkend...
OMGEVING / CONCEPT INHOUD
CONCEPT INHOUD
geen toegevoegde waarde...
DE HOUDING & PROFESSIONELE UITSTRALING
DE HOUDING
te gespannen...
PROFESSIONELE UITSTRALING
te gemodelleerd...
PROFESSIONELE UITSTRALING
te sexy...
HERKENBAARHEID
niet zo herkenbaar...
EENHEID & HERKENBAARHEID
geen eenheid...
EENHEID & HERKENBAARHEID
te oude foto..
Kunnen jullie aangeven wat er goed of fout aan deze portretten zijn?
Wat is de eerste indruk die deze portretten achterlaten?
Wat is hierin de beeld communicatie?
En wat wil de foto of de persoon eigenlijk zeggen?
Of anders gezegd…
Waarom zouden jullie deze portretten/foto’s wel of niet inzetten als zakelijk portret voor bijvoorbeeld LinkedIn, je zakelijk profiel op Facebook of je contact pagina op je website?